niedziela, 26 grudnia 2010

santa wkurw

szukałem jakiegoś wkurwa na święta, bo jakoś za ładnie, no
i się znalazł. I niech mi ktoś jeszcze powie, że ten bezmózg jest najlepszą opcją polityczną w Pl.
smartass

"i to są skutki dywersyjne istnienia tego, tego, yyy, braku, braku tego";
"yyy i czasami są ludzie, narkomani i myślę tu o heroinie, kokainie, którzy żyją jeszcze 5, 7 lat, a często i do końca życia ci ludzie żyją";
"znam ludzi, którzy biorą... 30 lat i oni panują nad tym, biorą sobie wieczorem działkę dla przyjemności i drugiej działki nie wezmą";
"i jakbyśmy zrobili legalizacje to zamiast 300 co roku, umarło by przypuszczalnie 1500 w pierwszym roku, np. od złotego strzału i byłby spokój (...) Jest to korzystne dla narodu jeżeli osoby nieodpowiedzialne umierają";
"nie mówię, że pogardzam NARKOMATAMI, ale uważam je za osoby słabe po prostu (...) i w ten sposób pozbywamy się narkomanii pozwalając im umrzeć, a nie hodując ich"

łona lissyn? - kliknij smartass :)

10 komentarzy:

  1. ja też nie lubię NARKOMATÓW - strasznie dużo bilonu mi zjadły i nie wypluły narkotyków. A miało być tak ładnie, żeby już nie trzeba było kupować w kioskach i w ogóle - w każdym autobusie miały być. A w narkomanach faktycznie też wkurza mnie to, że żyją do końca życia. I kto za to płaci? Pff...też bym sobie pożyła do końca życia, ale mam jeszcze trochę przyzwoitości, no proszę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Korwin zawsze dobrym lolkontentem jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadzim dalej:

    " - uważa Pan, że kobiety są głupie?
    - są mniej inteligentne niż mężczyźni, no to jest oczywiste, no proszę panią, niech mi pani powie jaki procent wynalazków dokonały kobiety w Polsce w ubiegłym roku?"
    - a sprząta pan w domu?
    - nie no, oczywiście, że nie, gdyby Newton sprzątał w domu, to nie mógłby leżeć pod jabłonką i wymyślić prawo ciążenia (...) Jest XXI wiek, skończmy z tą bzdurą o równouprawnieniu kobiet i mężczyzn (...) Kobiety mają znacznie wyższe zarobki niż mężczyźni dzięki różnym usługom, które świadczą w pracy, tak że...
    - ale co pan ma na myśli, przepraszam?
    - ładniejsze, sympatyczniejsze są, uśmiechają się ładniej...
    - i dostają znacznie więcej pieniędzy za to?
    - oczywiście (...) Czy Pani wie, że nawet tampony wynalazł mężczyzna?
    - A czy uważa pan, że taka, np.Maria Skłodowska-Curie nie dawał rady z całkowaniem?
    - Pewnie umiała, ja jestem liberałem - trzeba dopuścić wyjątki i kobiety, jak chcą, to niech sobie całkują i podnoszą ciężary"

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ogO3af9F_cg - do posłuchania

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam korwinowi wybaczam mizogynię, jako że jedynymi kobietami jakie zna, są jego matka, żona i może córki. poglądy na temat narkotyków bardzo rozsądne, w duchu libertarianizmu. nie napinaj się tak, janoszka.

    Zo

    OdpowiedzUsuń
  6. Mizoginię, jak już, Wróbel:)Wybaczaj mu co chcesz, nawet tak idiotycznie go usprawiedliwiając. Wisi mi to i powiewa. Nie napinam się, tylko szydzę z tępaka, a libertarianizm to kolejna utopia (tym razem lansowana przez nachapanych tłuściochów ze ściśle strzeżonych rezydencji), z którą zresztą Korwin-Mikke ma niewiele wspólnego. Legalizacja - jak najbardziej! Ale nie pod protekcją upośledzonych buców. Yo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawy skad pochodzic cytat w naglowku tego bloga. dzieki za info. pozdr, mateusz

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateuszu, cytat pochodzi z odmętów mojej chorej jaźni;) Kiedyś mi wpadł do głowy podczas słuchania jakiegoś bebopu, bodajże Dizziego Gillespiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałbym prywatnie o coś zapytać. czy mogę prosić o kontakt na: cojest@gmail.com ?

    pozdr,
    mateusz

    OdpowiedzUsuń